15/2-2013

fredag 15 februari 2013

Äntligen fredag, dags för Mattias och komma hem och ta hand om sin sjuka familj.. Vi är nog på tillfriskningsvägen får vi hoppas, nu fattas det väl bara att Mattias blir sjuk, han tog allt Alvedon igår för ovanlighetens skull. Igår kom vårt paket som vi beställt så nu har Saga en super fin babysitter :) Beställde även en jätte fin body från Lundmyr som de reade ut, så söt! 
   Mattias kom hem med en jätte söt ängel, en stor ros och ett gulligt kort igår, så fint.. Jag tror nog min present blev uppskattad också :D Han fick medicin, hehe!! Riktiga kärlekspiller med små lappar inrullade med en guldring runtom i. Vilket jäkla pillergöra att sitta och öppna alla, skriva på lappen, rulla ihop och på med lilla guldringen och så ner i det lilla höljet igen. Nu får han allt å göra i 100 dagar framöver. Han fick öppna en igår och fick sån mersmak att han försökte få mig att ge med mig att han skulle få öppna en till men överdosera får man ju inte, hehe.. 
  Numera väntar jag på distriktsköterskan som snart kommer på besök i sjukstugan. Hoppas det går fort!! För jag orkar faktiskt inte vara trevlig allt för länge i mitt skick..
   Förresten så har vi parat våra kameleonter nu så hoppas att de kommande äggen är befruktade.. 

Nya bilder på vår lilla Saga som väger över 3kg nu :) 







Nya babysittern och bodyn :)


 Kameleonterna paras!! :D


 Alla Hjärtans Dag!! :) 





0 kommentarer:

Skicka en kommentar