14/2-2013

torsdag 14 februari 2013

*PUST* Hmm.. Nu har vi varit konstant sjuka enda sen vi kom hem från sjukhuset. Mattias är något trött och slut i kroppen och Saga har klarat sig bra något snorig bara men vi andra har varit rejält dåliga. Nu sitter jag här hemma med tre gnälliga barn, näsor torkas, feber har de, ont i halsen och trötta. Själv kan jag knappt stå på benen och känner mig helhängig.. Orkar snart inte mer!!  :( Det har verkligen varit en riktigt tuff vecka!! Nåja, bättre och ta allt på en gång istället så kan man vara frisk resten av året!!
   Igår var jag till BVC med lilla Saga, 50cm lång och 3240g, hur bra är inte det, så nu kan hon ha vanliga blöjor och nyfödingkläder.. Duktig flicka!!!
   Idag är det alla hjärtans dag, jag har allt en sak till min Tias, inte mycket för världen men jag hoppas  att han ser värdet i det, fyy jag gör aldrig om det!! :D Själv skulle jag bli överlycklig för en sån grej men så är jag ju tjej med :)
   Nej nu blir det lite lunch här hemma innan man ska börja gruva på vad man ska äta till middag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar